نخستین نمایشگاه تخصصی آثار كاتبان ممتاز قرآن كریم آغاز به كار كرد
نوشته شده توسط : swot

مدیر اجرایی دارالكتابه مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی روز پنج شنبه در حاشیه برگزاری این نمایشگاه به خبرنگار معارف ایرنا اظهار داشت: نتیجه كار و زحمات 11 ماهه 40نفر از كاتبان برجسته در زمینه خط نسخ كه شامل حدود یكصد اثر است، در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

'مهدی بابایی افزود: این نمایشگاه از روز شنبه - 13 اسفندماه - از ساعت 10 تا 18 در روزهای غیرتعطیل واقع در ضلع شمالی مصلای امام خمینی (ره) جنب درب شماره 19 پذیرای علاقه مندان و هنرمندان است.

مدیر اجرایی دارالكتابه مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینكه این نمایشگاه تا 24 اسفندماه دایر خواهد بود، اضافه كرد: قرار است نمایشگاه تخصصی دیگری در زمینه خط ثلث در آینده نزدیك برگزار شود.

بابایی یكی از دلایل تاخیر در برگزاری این نمایشگاه را برگزار نشدن به موقع كلاس ها و كارگاه های خط ثلث عنوان كرد و اظهار داشت: به محض فراهم شدن شرایط در اولین فرصت نمایشگاه آثار هنرمندان و كاتبان برجسته كشورمان در زمینه خط ثلث را برگزار خواهیم كرد.

وی همچنین بیان داشت: دارالكتابه اردیبهشت ماه سال جاری به همت مركز طبع و نشر قرآن در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) فعالیت خود را به منظور سیاستگذاری و ساماندهی كتابت قرآن كریم آغاز كرد.

بابایی ادامه داد: همزمان با گشایش این دارالكتابه یكصد نفر از كاتبان برجسته خطوط نسخ و ثلث كشور از سراسر كشور شناسایی شده و بانك اطلاعاتی در این رابطه فراهم شد و این كاتبان زیر پوشش دارالكتابه قرار گرفتند.

مدیر اجرایی دارالكتابه مركز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی ایران، همچنین از هنرمندان و كاتبان سراسر كشور كه در زمینه خطوط نسخ و ثلث فعالیت دارند خواست تا از طریق شماره تلفن های 32 - 88496124 با دارالكتابه ارتباط برقرار كرده و نسبت به ارسال آثار خود اقدام كنند.

بابایی تاكید كرد: به هنرمندانی كه آثارشان از قابلیت های لازم برخوردار باشد خدمات دهی خواهیم كرد تا در نهایت حاصل تمامی این فعالیت ها منجر به رشد در زمینه كتابت قرآن كریم، احادیث و ادعیه شود.

فراهنگ 1883 1568





:: برچسب‌ها: اسپانیا , طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: